De vliegreis

5 juli 2014 - Frankfurt Am Main, Flughafen, Duitsland

Geschreven door Martine

Deze middag vertrekken richting Namibië. We vliegen om 8 uur ’s avonds vanaf Frankfurt. Om 12 in de middag stappen we in de auto richting het vliegveld. Helaas moeten wij Holtenaren de Triathlon missen, maar de geweldige bestemming maakt dat helemaal goed! En natuurlijk niet te vergeten de voetbalwedstrijd, maar gelukkig hebben we die gewonnen. Tijdens de volgende wedstrijd; Argentenie-Nederland zitten we in Swakopmund dus die kunnen we kijken.

Om 4 uur ’s middags kwamen we aan op het vliegveld. Dus goed op tijd. Tijdens het inchecken kwamen we gelijk Irma, Henk, Allard en Xiulian tegen. Eerst namen we even een lekker bakje koffie bij de Starbucks. Gezellig! Daarna even avondeten en daar stond de tv aan voetbal J Belgie – Argentinie. Achter ons zaten Belgen die speciaal voor het WK hun vlag hadden meegenomen. Ook zij gingen naar Namibie. Helaas voor hun verloor Belgie met 1-0. Na het eten gingen we boarden. Rond half 9 zaten we in de lucht. Het vliegtuig is heel luxe. Mooie touch screen beeldschermpjes voor je met de film Rio 2. Heel relax. Helaas was slapen in het vliegtuig een beetje lastig.