Bbqen met de Aussies

27 juli 2014 - Maun, Botswana

We beginnen de dag met pannekoekjes , fruit, ei, worstjes en lever. Best lekker:-) Na het ontbijt gaan we naar Maun. Het stadje stelt niet veel voor. Het is zondag en erg rustig in Town. We hebben de 'austries' uitgenodigd voor de bbq en we moeten dus de boodschappen binnen halen . Nadat we de boodschappen samen hebben gedaan kopen de meiden nog kleding samen. Daarna gaan de Veenstra's op zoek naar het ziekenhuis waar Irma heeft gewerkt en wij gaan souvenirs inkopen. We slagen bijzonder goed.
We zijn rond 2 uur terug op de camping en doen het heerlijk rustig aan. Martine en Allard gaan zelfs creatief aan de gang. s'Avonds gaan we gezellig met Rudy, Maureen en Elisa bbqen. We hebben elkaar in deze vakantie wel 8 keer getroffen. Fleur en Xiulian maken wel heel bijzondere dingen mee. Iemand  poept vanuit de boom op Xiulians ' bord en er wordt bij de beide dames op het hoofd gescheten. We hebben met zaklampen  lopen zoeken naar de dader maar we hebben hem/ haar niet kunnen vinden.  Opnieuw een bijzondere ervaring, dit gebeurd je gelukkig niet iedere dag:-)

1. Rob:
    30 juli 2014