Boottocht en scheuren door de duinen

10 juli 2014 - Walvis Bay, Namibië

Geschreven door Tineke en Martine

Vanochtend gaat opnieuw de wekker om 7 uur. We krijgen een verrukkelijk ontbijt. Na het ontbijt vertrekken naar Walvis bay voor een boottocht en een 4x4 tocht door de duinen. Tijdens de boottocht komen we tussen de zeerobben, dolfijnen en de pelikanen terecht. We hebben ogen tekort. Het is wel erg koud aan boord. Gelukkig geven ze dekens. Xiulan en Fleur zitten onder 4 dekens met zn tweetjes. En nog hebben ze het koud. Er wordt een heerlijke lunch geserveerd. Martine at voor het eerst een oester. Het was niet zo’n groot succes voor haar. Tineke at de meeste oesters ongeveer 7. Wij waren met z’n achten enormen vreetzakken. De andere mensen op de boot aten bijna niks. Dus kregen wij hun voedsel en hebben we alles opgegeten. We hadden grote lol. Na de boottocht gingen we naar de 4x4 landrovers en scheurden we naar de duinen. Daar was het heel mistig, maar wel heel mooi en zeker spectaculair. Vanavond gaan we weer lekker uiteten en genieten.

1. Rie:
    11 juli 2014
    Dag lieve allemaal. Leuk om jullie reisverslagen te lezen. We hebben er lang op moeten wachten, maar zijn dan ook ruimschoots beloond. Ga zo door!!
    Liefs van ons.
  2. Marja:
    12 juli 2014
    Wat een actieve reizigers zijn jullie. Steeds weer vroeg op en al veel gezien. Vooral die beesten, zo in het wild. Fraai! Geniet er van, dan geniet ik van jullie verhalen!
    Marja
  3. Marja:
    Marja
  4. Hans en Zwanette:
    12 juli 2014
    Dag allemaal, leuk om jullie zo te volgen.
    Veel plezier samen. Groet vanuit het koude Frankrijk, bbrrr.
    Hans en Zwanette
  5. Rob:
    Hoi,

Mooie verhalen! Ben benieuwd naar de foto's thuis. Hopelijk zien jullie nog leeuwen!

Groetjes
    Rob
  6. Lieke:
    14 juli 2014
    Ziet er echt geweldig uit allemaal! Ik kijk uit naar nog meer verhalen en fotos ;) Geniet er Van!!